Moet ik een account aanmaken?
Nee hoor, is niet noodzakelijk! Het voordeel hiervan is wel, dat als u de volgende keer, wat bestelt, deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.
Wachtwoord vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, druk dan op 'wachtwoord veregeten'. Vul dan uw gebruikersnaam in en druk op verzenden. U zult op uw emailadres een mail ontvangen met een nieuw wachtwoord. Deze is later op de website te wijzigen.
Voorraad
Aan de hand van de onderstaande stoplicht icoontjes, kunt u de actuele voorraad aflezen.
Op dit moment niet op voorraad.
Op dit moment op voorraad, echter beperkt.
Op dit moment ruim voldoende op voorraad.
Uw winkelwagen
De winkelwagen is een geheugen voor produkten die u tijdens het surfen over Online-ErotiekWinkel.nl heeft toegevoegd. U kunt altijd produkten wissen of het aantal veranderen. U klikt hiervoor op "bekijk mandje" links of onder in uw beeld. U krijgt dan een overzicht van alle produkten die in uw mandje zitten met voor iedere regel een mogelijkheid het artikel voor verwijderen te markeren en/of het aantal te veranderen. Is alle naar wens klik dan op het "vernieuwen" icoontje achter het produkt. U kunt nu weer ''verder winkelen'' of ''afrekenen''.
Kortingscode
Wat doe ik als ik in het bezit ben van een kortingscode?
Als u uw produkten heeft geselekteerd wordt u op een gegeven moment gevraagd om de kortingscode. Vul de code in die u in uw bezit heeft en uw korting wordt automatisch verrekend. Dit ziet u meteen in uw overzicht. Uiteraard is deze code slechts een keer toe te passen.
Moet ik eerst inloggen?
Nee dit hoeft niet. Als u nog geen klant bent en u heeft al produkten in uw mandje dan wordt dit onthouden. Logt u daarna in dan worden deze produkten van uw "mandje" onthouden. Op het inlogscherm wordt aangegeven of uw winkelwagentje reeds produkten bevat. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van uw mandje automatisch geleegd als u onze webshop verlaat.
Verzending
Al onze producten worden na de ontvangen betaling verwerkt en voor €5,95 discreet verzonden naar ieder adres binnen Nederland en België. Kunt, of wilt u het pakje niet thuis ontvangen, dan kunnen wij het pakketje in Nederland ook sturen naar een van de 2200 Postnl ophaal locaties. Zoek jou dichts bijzijnde ophaal punt van Postnl (Nederland) door op de onderstaande logo' te klikken.
Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
- Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
- Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
- Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
- Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Betalen
- Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
- Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
- Hoe werkt betalen middels overschrijving?
Bezorgen
- Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
- Hoe zie ik of een product op voorraad is?
- Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
- Wie levert mijn bestelling?
- Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
- Kan ik een bezorgafspraak maken?
Retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
- Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
- Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
- Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de button "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Ook kunt u, uw bestelling bij een van de ruim 2500 Postnl ophaal locaties voor Nederland en Bpost voor België
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is niet mogelijk. Om de kosten laag te houden en de verzending snel, verzenden wij alle pakketten rechtstreeks vanuit een groot distributiecentrum. Daar worden pakketten niet uitgereikt aan klanten. Gelukkig zijn de verzendkosten laag.
Slechts €2,95
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaalt ontvangt u ook direct de factuur en natuurlijk een track & trace code wanneer het pakket is opgehaald voor verzending
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Geen probleem. Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u per email contact op te nemen met de klantenservice. info@Online-ErotiekWinkel.nl
Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u per email contact op te nemen met de klantenservice. info@Online-ErotiekWinkel.nl
Betalen
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via o.a. iDeal, Bancontact, PayPal, Riverty (AfterPay), Bank overschrijving enzovoort
- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- Riverty: Eerst je bestelling ontvangen, achteraf betalen! *
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
- Overschrijving: U ontvangt per email de aanwijzingen om de betaling via
overschrijving per bank of giro te voldoen.
ING rekening: NL82 RABO 0333576438
* Riverty /Afterpay
Achteraf betalen van uw online bestelling in Nederland via Riverty
Riverty voert voor Online-ErotiekWinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om uw bestelling, achteraf te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen, voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling achteraf niet goedgekeurd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. iDEAL, Paypal, zelf overboeken.
U kunt bij vragen over de beslissing altijd contact met Riverty opnemen.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Riverty
** Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
De betaling loopt via onze betalingsprovider Sisow
Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen betaald via iDeal, Bancontact, Paypal en AfterPay worden direct in behandeling genomen.
Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze
bankrekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 1 – 2 werkdagen onderweg.
Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!
NL82 RABO 0333576438
Bezorgen
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen slechts € 5,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen
Nederland en
België.
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Heeft u voor 22:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal Postnl de bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag bij uw thuis afleveren. Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan Postnl aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Aan de hand van de onderstaande stoplicht icoontjes, kunt u de actuele voorraad aflezen.
Op dit moment niet op voorraad.
Op dit moment op voorraad, echter beperkt.
Op dit moment ruim voldoende op voorraad.
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
Wie levert mijn bestelling?
Leveringen binnen Nederland vinden plaats via Postnl. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Postnl. nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Postnl en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Postnl afhaalpunt.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Postnl. Bent u niet thuis, bij de eerste levering dan kunt u vaak wel contact opnemen met de afleveraar. Telefoonnummer staat dan op het "NIET THUIS" briefje wat ze in uw brievenbus doen of per email verzenden.
Retouren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet terugsturen. U dient de verkregen factuur mee te sturen met uw retour. De factuur heeft u ontvangen per e-mail.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Om hygiënische redenen zal ondergoed, als slipjes, strings en dergelijken niet retour kunnen
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt en de factuur mee verzend.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen via de contactpagina